HYDRO-PARTNER jako pierwszy dostawca systemów monitoringu i wizualizacji dla obiektów i urządzeń wod.-kan. w Polsce, uruchomił usługę Call Center- Zdalny serwis, zapewniający pełne wsparcie naszych aplikacji oraz pomoc telefoniczną dla użytkownika w usuwaniu awarii w dziedzinie automatyki, co gwarantuje naszym odbiorcom najszybsze wsparcie techniczne jakie obecnie jest możliwe.
Wsparcie Call Center dostępne jest 365dni w roku / 7dni w tygodniu w godz. 7.00 – 22.00
W ramach współpracy Klient może skorzystać z usług dodatkowych w Call Center – monitorowanie newralgicznych obiektów za dodatkowa opłatą.
Przykładowa specyfikacja działania systemu usługi dodatkowej dla obiektów ściekowych – algorytm postępowania:
- Alarm krytyczny (przelew w zbiorniku) na obiekcie objętym systemem monitoringu i wizualizacji w technologii GSM/GPRS (przepompowni ścieków lub tłoczni ścieków ).
- Przesłanie z obiektu objętego dozorem wiadomości SMS oraz danych GPRS z informacją o alarmie krytycznym na dwie osobne karty SIM znajdujące się na serwerze firmy Hydro-Partner.
- Analiza alarmu krytycznego – pracownik Callcenter analizuje odebrany alarm krytyczny dzięki połączeniu z modułem telemetrycznym oraz zdalnie sprawdza stan aktualny oraz historię pracy monitorowanego obiektu w systemie monitoringu Klienta za pomocą pulpitu zdalnego.
- Kontakt z klientem – pracownik Callcenter dzwoni pod wskazany alarmowy numer telefoniczny Klienta po ustalonym czasie od zaistnienia alarmu krytycznego. Informuje rozmówcę o aktualnym stanie monitorowanego obiektu oraz przedstawia najbliższą historię pracy monitorowanego obiektu.
- Raport – pracownik Callcenter po zakończeniu rozmowy telefonicznej wysyła wiadomość e-mail pod wskazany przez Klienta adres mail’owy, w którym opisuje przeprowadzoną rozmowę telefoniczną oraz stan monitorowanego obiektu.